Szukaj w sieciSzukaj w witrynie
KRZESZOWICZANIN KONSUMENTEM
Każdy Krzeszowiczanin robiąc zakupy (towarów i usług) staje się konsumentem. Najlepiej jak zakupy są zawsze udane. Jednak zdaża się w trakcie naszej codzienności trafić na osoby mniej uczciwe. Kupujemy towar i może on być nie taki jak obiecywał sprzedawca. Może też się coś niestety zepsuć i korzystając z praw związanych z zakupem towaru (gwarancja) też możemy trafić na sprzedawcę mniej solidnego. Co wtedy robić ? Jak postępować ? Gdzie szukać pomocy ? Poniżej zamieszczamy adresy biur bezpłatnej konsumenckiej pomocy prawnej które udzielą informacji, wspomogą konsumenta bezpłatną poradą prawną, pomogą znaleźć przepisy regulujące dany problem konsumenta.
 
Jeśli w sklepie cię oszukano, brak jest wywieszonych cen, chleb się podaje brudnymi rękami klientom lub kładzie na brudnej ladzie - możesz złożyć skargę w Inspekcji Handlowej. Najlepiej złożyć skargę  pisemnie i zastrzec sobie by nie podawano danych osobowych składającego skargę. Inspekcja Handlowa może ukarać sklep.

         

  • Inspekcja Handlowa (Oddział Wojewódzki)

  • 31-007 Kraków, ul. Wiślna 3, 
    tel. (012) 422-66-22, 422-10-90; 
    pon. godz. 9.00-17.00, 
    wt.-pt. godz. 7.30-15.30
Konsumenckie problemy najlepiej rozwiązać przy bezpłatnej pomocy fachowców. Rzecznik Praw Konsumenta i Federacja Konsumentów służą w tym zakresie pomocą.

         

  • Federacja Konsumentów - Klub Krakowski

  • 31-010 Kraków, Rynek Główny 29, pok. 56
    tel./fax: (012) 422-64-62, pon. - pt. godz.10.30-17.00.
     

  • Rzecznik Konsumenta

  • 31-549 Kraków, Al. Powstania Warszawskiego 10
    tel. (012) 616 93 60, fax. (012) 412 44 40
    pon. - pt. godz.8.00-14.00. 
    Szukaj w sieciSzukaj w witrynie